Je to šok, keď po reklame na zahraničné pivo, ktorá má šťavu, nápad a vtip príde vzápätí reklmama na slovenského operátora, ktorá je proste nudná, fádna, bez nápadu a vtip sa o ňu ani neobtrel. A ak aj snaha bola, bola tak neskutočne chabá, že z toho až hlava bolí.
Možno je to len môj postreh, nechcem nič riešiť, ale možno by sa mali niektoré "reklamné agentúry" zamyslieť, či honorár, ktorý zoberú je hodný námahy, nápadu a prevedenia.
Jedna vec mi len nejde do palice. Ak zadávatel reklamy príde do agentúry a tam mu pustia reklamu, ktorá je proste nezaujímavá, ba niekedy vyslovene trápna, ako reaguje?
Ukecajú ho, že je to fantastický reklamný ťah? Alebo je v takom šoku, že sa nezmôže na slovo?
Neviem. A myslím, že ani niektorí zadávatelia nevedia, lebo to, čo sa niekedy v reklamnom bloku objaví, by za normálnych okolností končilo na reklamnom smetisku...